Яким чином 3G інтернет позначиться на нових та традиційних медіа?

Яким чином 3G інтернет позначиться на нових та традиційних медіа?

Аналитика

Нарешті цього року українці зможуть розпочати повноцінно освоювати високошвидкісний зв’язок 3G. Нещодавно відбулася конференція «Нові медіа – нові можливості» – 2015, на якій розглядалося питання щодо можливостей, наданих цим інтернетом медіа. Згідно слів Тетяни Попової, голови Інтернет Асоціації України, зараз стрімко збільшується кількість абонентів-користувачів інтернету з допомогою мобільних телефонів. Саме ці користувачі стають головною цільовою групою сучасних медіа.

↑ к содержанию

Новий інтернет-стандарт

До 2015 р. наша країна була єдиною в Європі, в якої не було якісного 3G інтернету. Але відтепер розпочинається впровадження іншого стандарту цієї технології – це 3,75 G.

Т. Попова зазначила, що новий стандарт за швидкістю ближчий до 4G, тому навіть із швидкістю менше 42 Mbps дозволяє отримувати доступ до інтернету. Про цей стандарт власне й заявили вітчизняні мобільні оператори. Таким чином, незабаром українці отримають можливість працювати на середній швидкості в 7-20 Mbps.

Варто нагадати, що 4 березня в результаті проведення тендеру ліцензії на надання послуги 3G були отримані трьома найбільшими українськими операторами мобільного зв’язку. Вони повинні розпочати освоєння мережі вже у жовтні 2015 р., а завершити – до 2020 р. У Києві поява 3G очікується цього літа.

На думку Тетяни Попової, впровадження 3G-стандарту насамперед буде сприяти монетизації контенту. Загальний обсяг ринку медіареклами в Україні – 1 млрд 14 млн грн.., а частина прямих продажів – 42%.

интернет

Також, Т. Попова переконана, що 3G дасть можливість новим медіа частіше користовуватися новими базами аудіо та відео для створення своїх матеріалів і застосовувати хмарні сховища контенту. Завдяки широкосмуговому інтернету відкриваються нові можливості перед стрім-журналістикою, яка тепер вважається трендовою у мовленні. Окрім того, ця технологія забезпечить сприяння широкому впровадженню ряду мобільних додатків (зокрема інтернет-банкінгу). Якщо ви зацікавились цим новим впроважденням, вам буде цікаво подивитись нові мобільні телефони у Львові.

↑ к содержанию

Традиційні медіа та інтернет

Іншою, не менш важливою, особливістю зв’язку 3G є високоякісний звук. Це відкриває широкі можливості для здійснення радіорозвитку (як гібридного радіо, так й онлайн платформ). Директором відділу медіа досліджень «GfK Ukraine» Ольгою Росмановою було наведено приклад американських радіослухань. Так, у 2015 р. 44% всієї аудиторії слухає радіо за допомогою інтернету. Згідно прогнозів, до 2018 р. ця цифра зросте до 68%. У той же час українська цільова аудиторія слухачів становить 16-17% (2 млн).

Росманова каже, що вони складають нове покоління радіослухачів у мережі. 15% із них – це люди з високими статками, усі інші – чоловіки й молодь із вищою освітою. Ці кваліфіковані й забезпечені люди загалом частіше слухають радіо, ніж ті, які ніколи не слухали радіо у мережі.

Беручи за основу вище сказане, можна стверджувати, що з провадженням 3G радіо онлайн, імовірно, має усі шанси стати активним учасником ринку.

↑ к содержанию

 Слухачі онлайн-медіа

Як зазначає заступник гендиректора «TNS Україна» Ганна Добривечір, сьогодні більшість українців одночасно має можливість отримувати інформацію через кілька типів медіа. Але також зростає й частка тих, хто користується з цією метою лише інтернетом.

 Враховуючи зростання інтернет-потужностей (3G) та освоєння нових технологій, згідно слів Ганни Добривечір, зростає і попит на мультимедійне планування бюджету рекламодавців. Що стосується ЗМІ, то для них дуже важливо визначити, чи перетинаються їхні онлайн та офлайн аудиторії, і користовуватися цим при продажах та плануванні.

Понравился материал? Поделись с друзьями.


Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *


О проекте

© 2019 DPA.CV.UA. Все права защищены.

Копирование материалов разрешено только с обязательным указанием прямой, активной и открытой к индексации гиперссылки на dpa.cv.ua. . 18+