Приклад відкриття невеликого продовольчого магазину

Приклад відкриття невеликого продовольчого магазину

Приклад відкриття невеликого продовольчого магазину
4 (80%) 6 голосов

Идеи для бизнеса

У цій сфері бізнесу є багато нюансів і тонкощів. Тому бізнес-план продуктового магазину повинен бути складений, з огляду на всі ці особливості. Для продуктивної роботи магазину потрібно ретельно продумати кожну дію ще на етапі планування. Приклад можна навести такий: в зв’язку з великою конкуренцією в даній сфері, у нового магазину мало шансів сподобатися покупцеві.

Вирішальним моментом у виборі потенційного покупця зайти в цей магазин знову або піти в інший стає перші відвідини. Якщо при цьому продавець грубо відповів на питання чи погано обслужив покупця, то можна бути впевненим в тому, що в наступний раз покупець віддасть перевагу цьому магазину інший.

Багато починаючі підприємці вважають, що одним з найстабільніших і прибуткових є продуктовий бізнес. Звичайно, дана категорія товарів завжди користується стабільним попитом. Навіть незважаючи на такі фактори, як економічна обстановка в країні, криза, низька зарплата і т.д. Але від цього факту продуктовий бізнес не стає легким. Якщо у початківця бізнесмена, який збирається відкрити продуктовий магазин, є приклад роботи в торгівлі або в продуктовому роздробі, робити помилок він буде менше і ймовірність того, що новий магазин стане успішним, зростає. Відкрити продуктовий магазин можливо, не маючи досвіду роботи в сфері, пов’язаній з торгівлею. Буде набагато важче, але якщо докласти трохи завзятості і старання, все вийде.

Відкриваючи роздрібний магазин продуктів харчування, потрібно добре подумати над багатьма питаннями.

Приклад: потрібно буде визначитися з формою торгівлі, типом магазину, його місцезнаходження. Від правильно обраного місця розташування магазину залежить більше половини успіху. Добре прохідних торгових площ, які можна буде обладнати під магазин, залишилося дуже мало. Якщо виходити з рекомендацій фахівців, то в даний час вигідніше відкривати магазин крокової доступності в одному з житлових районів міста. Виручка збільшується, якщо магазин працює по системі самообслуговування. Але на невеликій площі це зробити важко. Плюс злодійство. Ідеальним варіантом буде зробити для частини товарів відкритий доступ, а продаж основного товару здійснювати через прилавок. Для прибуткової роботи продуктового магазину крокової доступності навколо нього має проживати близько 1500 чоловік. Це чотири будинки в 9 поверхів. Варто відзначити і те, що вигідніше орендувати / купувати готовий торговий зал, ніж будувати його з нуля.

Другою важливою складовою для продуктивної роботи магазину, після правильного розташування, є підбір грамотного персоналу. До цього потрібно поставитися дуже серйозно. Продавець не повинен просто сидіти в торговому залі і читати жіночі романи, а зустрічати кожного відвідувача з посмішкою і завжди бути готовим відповісти на будь-яке питання і допомогти у виборі товару. Знайти хороших продавців складно. На зарплати продавців краще не економити і зробити трохи вище, ніж середній розмір заробітної плати у конкурентів. Добре, якщо заробітна плата буде прив’язана до виручки. Приклад: з кожного продажу або виручки продавцеві буде виплачуватися певний відсоток. У цьому випадку продавець буде сам зацікавлений у своїй продуктивній роботі, буде добре обслуговувати покупців, щоб наступного разу вони повернулися саме до нього в конкретний магазин.

↑ к содержанию

Вибудовуємо систему ціноутворення

Для розробки асортиментної карти потрібно визначити майбутнього потенційного покупця. Як приклад, для цього потрібно вивчити, що знаходиться поруч з магазином: школи, житлові будинки, магазини-конкуренти або щось ще. Пройтися по довколишніх магазинах і подивитися, на які категорії і групи товарів робиться основний акцент. Після відкриття магазину, зіткнувшись з реальними продажами, готовий торговий асортимент продукції можна буде скорегувати. Якщо у магазина буде маленька площа, то набивати його надто великим асортиментом товарів не варто. Покупець в ньому просто загубиться. Найчастіше потенційним покупцем магазину крокової доступності є людина, якій потрібно зробити не дуже велику покупку: буханець хліба, молоко, корм для кота, пляшку пива, побутову хімію і т.д. За цим він не захоче їхати в супермаркети і стояти у великих чергах. Тому в асортименті магазину в першу чергу повинні бути представлені товари першої необхідності: продукти харчування, корм для кішок і собак і побутова хімія для дому.

Фахівці торгівлі радять для збільшення продажів хоча б на час скористатися послугами статей. Правильне розташування товарів на вітринах і полицях невеликого магазину значно збільшує виручку. Самі товари і ціни на них повинні бути добре видно. Продукти повинні бути розкладені по групах. Приклад: шоколад поруч з печивом, молоко поруч з йогуртами, пиво поруч з більш міцними спиртними напоями і т.д. Мерчандайзер зможе показати продавцям зразок правильної викладки товарів на вітрині.

↑ к содержанию

Вибір постачальників продукції

Постачальники продукції цій сфері працює дуже багато оптових фірм, які займаються продажем і доставкою товарів для магазинів. При виборі постачальників потрібно звернути увагу на якість наданої ними продукції і ціну, графік поставок товару, місце розташування постачальника, можливі варіанти доставки і обміну товару. Останнім часом деякі постачальники для підприємців-початківців можуть надати товар з відстрочкою платежу. Для деяких бізнесменів такий варіант може бути вельми корисним. Адже після відкриття магазину зайвих грошових коштів у більшій частині підприємців немає.

Готовий бізнес-план продовольчого магазину включає в себе фінансову частину. На неї потрібно звернути увагу. Потрібно чітко уявляти всі статті майбутніх витрат і очікуваний дохід. У ньому потрібно буде провести прорахунок кількості потенційних покупців, націнку на товар, середню суму чека покупки, очікувану денну виручку і т.д. Скласти грамотний бізнес-план невеликого магазину продуктів досить складно. Але від його правильного складання залежатиме майбутня продуктивна робота магазину.

Також слід зазначити що вдало розміщене торгівельне обладнання може значно підвищити рентабельність. Більш детально про постачальників обладнання можно дізнатия на сторінці http://ustor.com.ua/proizvodtvo/produktyi-pitaniya.html

На продукти харчування націнка становитиме 25%. Виручка у магазина становитиме близько 300 тис. грн на місяць. Середня сума чека — 100-200 грн. Чистий прибуток складе 30 тис. грн. Готовий бізнес-план магазина продуктів показує, що окупність магазину складає 10 місяців. Рентабельність — 9,5%.

↑ к содержанию

Документи для відкриття магазину

После складання бізнес-плану для відкриття продуктового магазину можна зайнятися збором документів. Для торгівлі продовольчими товарами в Росії потрібно отримати дозвіл і зареєструватися в загальному торговельному реєстрі. Всі необхідні магазину документи можна розділити на дві частини. До першої будуть ставитися документи, необхідні для відкриття будь-якого магазину. До другого пакету будуть ставитися документи, необхідні для торгівлі саме продуктовими товарами.

Спочатку необхідно зареєструватися як юридична фірма (товариство з обмеженою відповідальністю — ТОВ, відкрите акціонерне товариство — ВАТ або закрите акціонерне товариство — ЗАТ) або індивідуальний підприємець (ІП).

↑ к содержанию

Документи, що підтверджують юридичну індивідуалізацію

  • свідоцтво про реєстрацію юридичної особи або ПП;
  • готовий статут і установчий договір (установча документація);
  • свідоцтво з податкового органу про постановку юридичної фірми або ПП на облік;
  • коди Держкомстату.

Необхідний готовий комплект документів, пов’язаних з торговельним приміщенням:

Персонал в продуктовому магазині

  • договір про оренду приміщення (якщо торгове приміщення знаходиться у власності, то свідоцтво про право власності);
  • висновок від Державного пожежного нагляду (ДПН);
  • договір на установку і обслуговування пожежної системи сигналізації;
  • від Бюро технічної інвентаризації (БТІ) береться поверховий план з експлікацією;
  • висновок Санітарно-епідеміологічної служби (СЕС);
  • договір на вивезення сміття;
  • договір на проведення дезінсекційних обробок;
  • готовий атестат робочих місць.

↑ к содержанию

Документи, безпосередньо пов’язані з організацією торгівлі

  • в торговому залі повинен висіти готовий закон про захист прав споживача та книга скарг і пропозицій (і зразок її заповнення);
  • у кожного працюючого в магазині повинна бути діюча особиста медична книжка.
    Для роздрібної торгівлі продуктами харчування оптимальною формою оподаткування є ЕПВД (єдиний податок на встановленний дохід).

Фізичним показником є ​​площа торгового приміщення.

Коли всі документи отримані, можна приступати до пошуку місця для майбутнього магазину, закупівлю обладнання, наповненню його товаром і пошуку співробітників.

Для того щоб прибуток продуктового магазину була стабільною і покупцям хотілося заходити в нього знову і знову, потрібно дотримуватися деяких правил:

Свіжа продукція магазину

Продукція, що продається в магазині, завжди повинна бути свіжою і доброякісної. Товар з вичерпаним терміном придатності повинен відразу ж зніматися з прилавків.
Асортимент товарів повинен бути не бідніше, ніж пропонують середні супермаркети. Але і занадто розширювати його на невеликій площі магазину теж не варто. Покупець просто заплутається в ньому. Можна робити акцент на продажу чого-небудь незвичайного. Приклад: справжнє сало, чиїм виробником буде зазначено Україну, а не якесь там підмосковне підприємство. Певна категорія покупців це оцінить і буде ходити саме в конкретний магазин, саме за конкретним унікальним товаром.

Якщо вдасться зробити ціни трохи нижче, ніж у конкурентів, це буде ще один плюс. Бабусі з довколишніх будинків будуть ходити за хлібом і молоком саме в цей магазин. Якщо знизити ціни не вийде, то потрібно буде стежити за тим, щоб вони були не вище, ніж у конкурентів.

Продавці, які працюють в магазині, завжди повинні бути доброзичливими і готовими допомогти у виборі потрібного товару.

Товар на прилавках повинен бути розставлено правильно. Щоб покупець, зайшовши в магазин, відразу ж знайшов, що йому необхідно. Зразок правильної і зручною для покупця викладки товарів може підказати мерчандайзер.

Для залучення більшої кількості потенційних покупців можна впровадити систему знижок. Приклад: у години низької торгівлі можливо давати невелику знижку на конкретні види товару або на всю суму покупки.

Перші місяці роботи нового магазину є найвідповідальнішим часом. Найголовніше в цей час — сподобатися потенційним покупцям, тобто жителям прилеглих будинків. При правильній організації торгівлі такий бізнес, як магазин продуктів, може принести стабільний і хороший дохід.

Понравился материал? Поделись с друзьями.


Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *


О проекте

© 2018 DPA.CV.UA. Все права защищены.

Копирование материалов разрешено только с обязательным указанием прямой, активной и открытой к индексации гиперссылки на dpa.cv.ua. . 18+

Приклад відкриття невеликого продовольчого магазину
4 (80%) 6 голосов