Реєстрація ТОВ: що потрібно знати?

Реєстрація ТОВ: що потрібно знати?

Реєстрація ТОВ: що потрібно знати?

Управление бизнесом

Однією з самих поширених організаційно — правових форм здійснення підприємницької діяльності — є товариство з обмеженою відповідальністю.

У разі якщо Ви прийняли рішення реалізувати себе в бізнесі, відкрити власну справу, при цьому не хочете реєструватися приватним підприємцем (Реєстрація підприємця), то оптимальним рішенням буде — зареєструвати юридичну особу, а саме Товариство з обмеженою відповідальністю.

Потрібно пам’ятати, що якщо Ви вирішили організувати ТОВ, то будете повинні стати засновником юридичної особи і нести всі пов’язані з цим обов’язки, сформувати статутний капітал, призначити директора або ж самостійно виконувати обов’язки директора, обчислювати, нараховувати та сплачувати податки і ЄСВ до держбюджету і фонди , встановлені відповідно до чинного законодавства для юридичних осіб і зареєструвати ТОВ на юридичну адресу.

Якщо ві серйозно зацікавлені реєстрацією ТОВ, то вам корисно буде відвідати сайт https://aar.com.ua/ua/services/legal-services/company-registration/registratsiya-ooo.

Перше, що потрібно знати, для створення ТОВ засновникам — це необхідність сформувати статутний капітал. Згідно з чинним законодавством, на сьогоднішній день зняті всі обмеження щодо мінімального розміру статутного капіталу. Основна перевага Товариства з обмеженою відповідальністю (ТОВ) перед іншими організаційно — правовими формами полягає в першу чергу, як видно з назви, в обмеженою відповідальності засновників, яка вимірюється розміром їх внесків.

↑ к содержанию

Отже, переходимо безпосередньо до реєстрації ТОВ:

I. Насамперед, якщо Ви вирішили створити ТОВ, Вам необхідно придумати назву для своєї майбутньої фірми. Назва потрібно вибрати бажано практичне. Якщо у Вашої фірми буде один вид діяльності, то назва може йому відповідати (наприклад. ТОВ УКРБЕНЗІН, фірма займається бензином). Навпаки якщо фірма буде мати багато видів діяльності, краще дати їй загальне (філософське) назва (наприклад, ТОВ «Ромашка» або ТОВ «Зевс» і ін., На скільки вистачить фантазії).

Деякі люди вірять в магічні властивості назви (згадайте фразу з відомого мультфілма: «Як Ви човен назвете так він і попливе»). Але в загальному, на цьому не варто зациклюватися. Перед початком реєстрації ТОВ, держреєстратор перевіряє назву в ЄДРПОУ на відсутність аналогічного.

II. На наступному етапі, необхідно визначитися з кількістю засновників ТОВ. Законом обмежена кількість засновників до 100 осіб.

↑ к содержанию

Обмеження до засновників

Згідно законодавства засновниками ТОВ можуть бути:

  • громадяни України, іноземні громадяни та особи без громадянства, які мають повної цивільну правоздатність і дієздатність;
  • юридичні особи, засновані в Україні і в інших країнах;
  • громадяни України, іноземні громадяни та особи без громадянства, які мають повної цивільну правоздатність і дієздатність і юридичні особи, засновані в Україні і в інших країнах.

III. Реєстрація ТОВ проводиться за юридичною адресою (це може бути місце проживання (прописки) одного із засновників, нежитлове приміщення орендоване згідно договору, приміщення знаходиться в приватній власності у засновника, що підтверджується договором або свідоцтвом про право власності).

IV. Формування статутного капіталу для Товариства з обмеженою відповідальністю, є невід’ємною частиною створення ТОВ. Раніше, до 2010 року мінімальний розмір статутного капіталу становив 100 мінімальних заробітних плат, з 1 січня 2010 року було зменшено до 1 мінімальної зарплати, а вже з червня 2011 року обмеження були зняті взагалі. Що стосується процесу формування статутного, то тут встановлено такі вимоги. Статутний капітал формується в 100% розмірі грошима або майном, після реєстрації ТОВ, протягом року.

V. Вибрати види економічної діяльності для ТОВ можна за Класифікатором видів економічної діяльності (КВЕД). З 1 січня 2012 року набрав чинності новий класифікатор, зараз діє два КВЕД, 2005 та 2010.

VI. Сам процес державної реєстрації ТОВ мало чим відрізняється від реєстрації інших організаційно правових форм підприємницької діяльності. Раніше ми вже писали про реєстрацію підприємця. Покроково всі процедури Ви можете подивитися в цій статті (Реєстрація підприємця СПД (ФОП)).

Коротко, нагадаємо основні кроки:

  • Крок 1. Спочатку (до реєстрації ТОВ) Вам, необхідно визначитися, з видом підприємницької діяльності. Цей крок вже описаний вище.
  • Крок 2. Державна реєстрація.
  • Крок 3. Постановка на облік податкової інспекції та Пенсійному фонді.
  • Крок 4. Відносини з державною податковою інспекцією (вибір системи оподаткування).
  • Крок 5. Виготовлення друку.
  • Крок 6. Відкриття рахунку в банку.

Окремо хотілося б зупиниться на діях описаних в 4-му кроці «Вибір системи оподаткування». Тут є певні нюанси.

↑ к содержанию

Отже, яку систему оподаткування вибрати?

В Україні на сьогоднішній день діють дві основні системи оподаткування для юридичних осіб:

  1. Спрощена система оподаткування (єдиний податок 4 і 6 групи);
  2. Загальна система оподаткування (податок на прибуток підприємства: 19%) або спільна з ПДВ (податок на прибуток: 19% + ПДВ 20%).

Про це варто знати! Внесено зміни до Податкового кодексу України, а саме зняті обмеження при реєстрації платником ПДВ в добровільному порядку. Для реєстрації, досить подати до податкової Заява про взяття на облік платником ПДВ в добровільному порядку і документи, що підтверджують початок діяльності (виписка з банку, рахунок і акт виконаних робіт).

Також, при реєстрації ТОВ Вам не обійтися без розрахункового рахунку.
На цьому етапі, для початку необхідно вибрати банк. Банк потрібно вибирати, попередньо проаналізувавши перелік послуг, що надаються (послуга «Клієнт-банк», інтернет — банкінг та інше), вартість послуг, кількість відділень і банкоматної мережі. Все це можна дізнатися на порталі «Мінфін», також на порталі можна дізнатися і рейтинг банків.

Отже, Ви вже визначилися з банком в якому будете обслуговуватися. Що далі?

Далі берете всі можливі документи, виписку про реєстрацію і свою печатку (за наявності) та йдете з усім цим в банк. Також необхідно взяти гроші для відкриття рахунку.

У різних банках вимоги до кількості документів можуть бути різними, але в загальному, підприємцю, для відкриття рахунку необхідні взяти такі документи:

  • заяву про відкриття поточного рахунку (заповнюється в банку);
  • виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (з відміткою про постановку на облік в податковій та пенсійному фонді);
  • свідоцтво платника єдиного податку, якщо Ви перебуваєте на спрощеній системі оподаткування;
  • паспорт та ідентифікаційний код.

Попередньо необхідно зробити копії документів, так як в банк необхідно подавати тільки копії документів.

Зазвичай процедура заповнення всіх документів для відкриття рахунку в банку займає близько години, іноді півтора.

Не забудьте дізнатися, повідомляє банк податкову інспекцію про відкриття рахунку. За законодавств банк зобов’язаний це зробити.

Ось і все, все етапи пройдені.

Вітаємо — Ви бізнесмен!

Понравился материал? Поделись с друзьями.


Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *


О проекте

© 2018 DPA.CV.UA. Все права защищены.

Копирование материалов разрешено только с обязательным указанием прямой, активной и открытой к индексации гиперссылки на dpa.cv.ua. . 18+

Реєстрація ТОВ: що потрібно знати?