21 грудня відбувся сеанс телефонного зв’язку «Гаряча лінія»

21 грудня відбувся сеанс телефонного зв’язку «Гаряча лінія»

05.01.12

Під час “гарячої лінії”, яка відбулась 21 грудня поточного року з в. о.першого заступника голови комісії з проведення реорганізації ДПІ у м. Чернівці Ярославом Городенським абоненти отримали відповіді на свої запитання, зокрема:

Підприємство анулювало свідоцтво платника ПДВ. Чи можливо подати уточнюючий розрахунок з ПДВ за попередній період?

Відповідно до п. 46.1 ст. 46 р. ІІ Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VI (зі змінами та доповненнями, далі — ПКУ) податкова декларація, розрахунок (далі — податкова декларація) — документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов’язання, або документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків — фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку.

Згідно з п. 50.1 ст. 50 р. ІІ ПКУ, у разі якщо у майбутніх податкових періодах (з урахуванням строків давності, визначених ст. 102 ПКУ) платник податків самостійно виявляє помилки, що містяться у раніше поданій ним податковій декларації (крім обмежень, визначених цією статтею), він зобов’язаний надіслати уточнюючий розрахунок до такої податкової декларації за формою чинного на час подання уточнюючого розрахунку. Тобто обов’язок щодо подання податкової декларації з ПДВ та уточнюючого розрахунку до такої податкової декларації покладається на платника ПДВ.

Враховуючи те, що суб’єкт господарювання у разі анулювання реєстрації платником ПДВ вилучається з Реєстру платників ПДВ, уточнюючий розрахунок за період, у якому він був платником ПДВ, такий суб’єкт господарювання подати не може.

Чи відрізняються терміни приймання звітності в електронному вигляді від термінів приймання звітності у паперовому вигляді?

Відповідно до п. 4 розділу ІІІ Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку, затвердженої наказом ДПА України від 10.04.2008 р. №233, органи ДПС приймають податкову звітність з 9 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв. щодня, крім вихідних, святкових і неробочих днів.

У разі надходження податкового документа в електронному вигляді до органів ДПС до 16-ї години платнику податків протягом двох годин з моменту приймання (неприймання) надсилається друга квитанція, в іншому випадку — протягом перших двох годин наступного робочого дня.

Отже, терміни приймання звітності органом ДПС в електронному вигляді не відрізняються від термінів приймання звітності у паперовому вигляді.

ДПІ у м. Чернівці

Головна сторінка / Консультаційний центр / Гарячі лінії /

Понравился материал? Поделись с друзьями.


Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *


О проекте

© 2019 DPA.CV.UA. Все права защищены.

Копирование материалов разрешено только с обязательным указанием прямой, активной и открытой к индексации гиперссылки на dpa.cv.ua. . 18+