Зворотній зв‘язок з платниками податків 8 червня

Зворотній зв‘язок з платниками податків 8 червня

Під час “гарячої лінії”, яка відбулась 8 червня цього року з начальником відділу масово-роз‘яснювальної роботи та звернень громадян Коцим‘юк Марією Михайлівною, платників зокрема цікавило:

Чи обов’язково потрібно підприємцю для ведення господарської діяльності виготовляти печатки чи штампи?

Згідно з чинним законодавством вимоги щодо обов’язкової наявності печаток чи штампів у приватних підприємців немає. Приватні підприємці виготовляють печатки чи штампи добровільно, виходячи з особистих суб’єктивних вимог щодо ведення свого бізнесу. Але необхідно пам’ятати, що ті приватні підприємці, які зареєстровані платниками податку на додану вартість і мають необхідність виписувати податкові накладні обов’язково повинні виготовити печатку, так як податкова накладна без печатки вважається недійною.

З чого треба почати, якщо приватний підприємець, прийняв рішення про припинення своєї підприємницької діяльності?

Фізична особа після прийняття рішення про ліквідацію суб’єкта підприємницької діяльності подає до органу державної податкової служби, в якому вона зареєстрована як платник податків, такі документи:

— заяву про зняття з обліку платника податків за ф. №8-ОПП

— оригінали документів, що видали органи державної податкової служби платнику податків (свідоцтва, патенти, довідки за формою №4-ОПП, інші довідки тощо), а також завірені органом державної податкової служби копії цих документів, якщо такі видавалися. Органом державної податкової служби у місячний термін з дня одержання заяви за ф. №8-ОПП приймається рішення про проведення документальної перевірки таких платників і відповідні підрозділи розпочинають перевірку.

Після проведеної перевірки платника податків у разі встановлення факту відсутності заборгованості перед бюджетами орган державної податкової служби знімає його з обліку. Зняття з обліку платника податків в органах державної податкової служби проводиться за наявності повідомлення від установи банку про закриття такому платнику рахунків. Після завершення процедури зняття з обліку орган державної податкової служби складає довідку про зняття з обліку платника податків за формою №12-ОПП, яку надсилає до органів державної реєстрації або органу, що здійснив реєстрацію.

Чи має право приватний підприємець — платник фіксованого податків торгувати пивом в пляшках?

Підприємцям – спрощенцям (платникам єдиного та фіксованого податку) можна торгувати пивом, але при цьому слід використовувати належним чином зареєстровану Розрахункову Книгу. Квитанції необхідно видавати на весь проданий товар (а не тільки на пиво). Крім того від виручки пива сплачується 1% збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства про що зазначає у звіті про суму нарахованого збору на розвиток виноградарства, садівництва i хмелярства.

Звіт подається платником збору до органу державної податкової служби за своїм місцезнаходженням щомісяця протягом 20 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного місяця.

Яку звітність необхідно подавати приватному підприємцю — платнику фіксованого податку, який не має найманих працівників до податкової інспекції?

Приватні підприємці, які здійснюють діяльність за умови сплати фіксованого податку подають декларацію про доходи щоквартально протягом 40 днів після звітного кварталу (до 10 травня, до 9 серпня, до 9 листопада, до 09 січня ).

Декларація подається незалежно від стану фінансово-господарської діяльності. Подача звітності до податкової інспекції припиняється лише з моменту зняття ліквідованого підприємця з обліку в податковому органі.

Відділ масово — роз’яснювальної роботи та звернень громадян

ДПІ у м. Чернівці

Головна сторінка / Консультаційний центр / Гарячі лінії /

Понравился материал? Поделись с друзьями.


Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *


О проекте

© 2019 DPA.CV.UA. Все права защищены.

Копирование материалов разрешено только с обязательным указанием прямой, активной и открытой к индексации гиперссылки на dpa.cv.ua. . 18+