Меблі для ресепшн зони: обличчя компанії

Меблі для ресепшн зони: обличчя компанії

Меблі для ресепшн зони: обличчя компанії
4.5 (90%) 2 голосов

Публикации

Величезне значення для будь-якої компанії має імідж, тому меблі для офісу підбирається з особливою ретельністю. Стійка ресепшн — не виняток, адже саме це виріб першим зустріне відвідувача, замовника, ділового партнера компанії. Стійка-ресепшн — важливий предмет інтер’єру успішної компанії! Не варто недооцінювати значення цього виробу в обстановці офісного приміщення. Це не просто місце, де працює адміністратор. Це візитна картка компанії, яка формує репутацію фірми і визначає успіх бізнесу. При купівлі будь-якого предмету інтер’єру офісу потрібно керуватися правилом першого враження.

Не тільки стійка, але також стіл, тумби, диван і офісні стільці повинні добре вписуватися в загальну обстановку, формувати неповторну атмосферу. Будь діловий партнер або замовник в приміщенні повинен відчувати себе невимушено, розслаблено, впевнено. Якщо розташувати меблі необдумано, вона може заважати пересуватися по офісу і співробітникам, і відвідувачам компанії. Практична і презентабельна меблі від виробників. Невелика стійка буде займати небагато місця, однак вона буде непрактичною. Не тільки відмінний зовнішній вигляд вона повинна мати, але також бути функціональною. Такий виріб має бути виконано з висувними ящиками, місцем для техніки, комп’ютера і документів. Тільки в цьому випадку стійка буде не просто знеособленим предметом, але вкрай корисним «помічником».

З цієї причини «обличчя компанії» необхідно підбирати з особливою ретельністю, а найкраще — розробити свій проект і замовити у виробника.

На сьогоднішній день майже всі приймальні сучасних компаній або бізнес центрів, облаштовані меблями для приймальні, як стійка ресепшн, яка є одночасно робочим місцем секретаря, і місцем, де зустрічають відвідувачів. Тому дуже важливо щоб конструкція офісної стійки була оптимальною для відвідувачів і секретаря.

Відвідувач, прийшовши в офіс, насамперед зустрічається з секретарем, або адміністратором, який, як правило, сидить за меблевої стійкою reception. Дизайнери офісів вважають, що при розробці інтер’єру найпильнішу увагу необхідно приділяти саме приймальні. І чим сильніше компанія хоче зацікавити своїх клієнтів, тим уважніше вона повинна поставитися до оформлення стійки ресепшн, продумати її стиль, подбати про організацію роботи секретаря, або адміністратора.
Дуже часто меблеві стійки ресепшн використовуються банками для організації робочих місць банківського персоналу.

↑ к содержанию

Модульні стійки

представницькі меблі для офісу

Більшість серій меблів приймальні складаються з модулів, якими можливо організувати практично будь-яке робоче місце секретаря. За рахунок набраних модулів стійка ресепшн може мати будь-які розміри і форми. Зазвичай такими модулями складаються, як кутові стійки, так і прямі. Робочі місця для адміністраторів в бізнес центрах можуть бути розраховані на 2-х і навіть 3-х персон. Одним з плюсів набраних або модульних стійок є низька ціна і короткі терміни виробництва. Ви можете пыдыбрати модульні стійки на сайті Lamelio.com.ua/Resepshn.

↑ к содержанию

Стійки під замовлення

Якщо з якихось причин стандартна стійка ресепшн Вам не підходить, то можливе виготовлення стійки під замовлення. Це можуть бути змінені стандартні модулі або розроблені поіндівідуальним кресленнями виходячи з розмірів Вашого приміщення. Звичайно ж термін виробництва таких стійок буде збільшено, зате Ви отримаєте меблі в приймальню яка буде зручною, і персоналу компанії, і її відвідувачам.

Як вибрати стійку ресепшн?

Керуючись потребами компанії і габаритами приміщення, вибирають будь-який предмет обстановки.

Існують такі види ресепшн:

Кутові. Для логічного завершення зони прийому такі вироби нерідко приєднують до прямих стійок.

Прямі. Найчастіше знаходять застосування в офісах і магазинах, де меблі встановлена ​​в приймальні частини.

Замкнені. Поділяються на овальні та круглі, прямокутні та квадратні. Використовуються для активного просування товарів та послуги компанії, часто встановлюються в супермаркетах, магазинах, торгових центрах.

Дугоподібні або радіальні. Це найкрасивіші із запропонованих ресепшн, оскільки дозволяють візуально збільшити протяжність фасадних ліній, а також збільшити робочу зону секретаря (адміністратора).

П-подібні. Це тандем кутовий і прямий стійки. Зручно розташовувати в офісі в тому випадку, коли в зоні рецепції працює не тільки секретар, але також і інші співробітники.

↑ к содержанию

Конструкція стійки бувають наступними:

  • Фасадна частина;
  • Гостьова стільниця;
  • Робоча стільниця;
  • Внутрішнє наповнення.

Виготовляється стійка з різного матеріалу, що позначається на вартості виробу. Вибір залежить від інтенсивності використання і призначення стійки. Матеріалом для виготовлення служить:

  • МДФ;
  • Ламіноване ДСП;
  • Штучний камінь;
  • Металопластик і пластики;
  • Скло;
  • Шпон;
  • Композитні матеріали;
  • Нержавійка;
  • Плити ПВХ.
Понравился материал? Поделись с друзьями.


  1. Максим Киев

    Да, полезная и интерестная статья.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *


О проекте

© 2018 DPA.CV.UA. Все права защищены.

Копирование материалов разрешено только с обязательным указанием прямой, активной и открытой к индексации гиперссылки на dpa.cv.ua. . 18+

Меблі для ресепшн зони: обличчя компанії
4.5 (90%) 2 голосов