Як використовувати знижкові сайти з користю для бізнесу?

Як використовувати знижкові сайти з користю для бізнесу?

Як використовувати знижкові сайти з користю для бізнесу?
5 (100%) 1 голосов

Публикации

«Знижки, вигідні пропозиції, розпродажі та акції» — ці магічні слова досі приваблюють відвідувачів у реальні і віртуальні магазини, змушують клікати по оголошеннях в мережі і провокують на здійснення покупок. Можливо, саме з цієї причини знижкові сайти і купонні сервіси досі так популярні. Ще пару років тому одному з найбільших сайтів, що займаються продажем купонів на знижки, передрікали втрату інтересу з боку користувачів. Проте Купонатор живі, процвітають, а в мережі з’являються все нові знижкові сайти. У цій статті ми розповімо про те, як використовувати знижкові сервіси з користю для свого бізнесу.

↑ к содержанию

Як використовувати знижкові сайти з користю для бізнесу?

Давайте розберемося з основними поняттями

Користувач, який вперше стикається з подібними сервісами, спочатку може розгубитися від достатку вибору акцій, сайтів, купонів і сертифікатів. Трохи розібравшись, стає ясно, що існують деякі різновиди ресурсів, що пропонують на перший погляд аналогічні послуги.

Купонатор — це агрегатори, які збирають на одному сайті інформацію з усіх знижкових сервісів. Користувач не може зробити покупку на даному сайті, їх функція виключно інформаційна.

Безпосередньо знижкові сайти, які безпосередньо працюють з партнерами (інтернет-магазинами, реальними магазинами, підприємствами сфери послуг та іншими підприємцями) і дають можливість скористатися одним з вигідних пропозицій або знижкою. Сайти знижок також розрізняються за принципом своєї роботи:

Знижкові сервіси, які працюють за сертифікатами. Тобто користувач відразу оплачує повну вартість послуги або товару (з урахуванням знижки) і потім пред’являє тільки сертифікат, нічого не доплачуючи. Взаєморозрахунки з партнерами сайти знижок проводять самостійно по закінченню акції.

Сайти знижок, які працюють за купонами. Тільки придбавши купон за символічну ціну (зазвичай від 5 до 30 грн.), Можна скористатися знижкою або вигідною пропозицією. У цьому випадку партнер зобов’язаний надавати послугу зі знижкою або продавати товар за зниженою ціною тільки тим клієнтам, які пред’являють купон.

Сервіси знижок, які працюють за змішаною системою. Є декілька сайтів, які працюють не тільки по платних купонах або сертифікатам, а й пропонують пакетне розміщення на сайті. Будь-який підприємець може розмістити інформацію про свою компанію або акції (з будь-яким розміром знижки), сплативши розміщення.

↑ к содержанию

Знижки

В ідеальному віртуальному світі купонні сервіси повинні бути корисні і покупцям, які шукають привабливі пропозиції, і підприємцям, які прагнуть залучити нових клієнтів, розпродати залишки зі складу або розповісти про себе. Однак у реальному світі користь знижкових сайтів дуже часто залежить і від репутації самого ресурсу, і від його чесності перед клієнтами та підприємцями, і, звичайно ж, від того, наскільки цікава акція і наскільки адекватні її умови.

Варто розуміти, в яких випадках знижкові сервіси виявляться корисними, а коли від послуг Купонатор краще відмовитися. Насправді, якщо умова розміщення акції безкоштовна, і у підприємця достатня маржа для того, щоб надати знижку, то випадків, у яких розміщення інформації на Купонатор може нашкодити, не так вже й багато.

По-перше, не рекомендується розміщувати інформацію на подібних сервісах в тому випадку, якщо компанія спочатку позиціонує себе як елітний бренд або заклад для вузького кола відвідувачів. Якщо підприємець не бажає асоціювати свій продукт або послугу з чимось загальнодоступним, від співпраці з купонними сервісами краще утриматися. Відомий приклад, коли один з елітних ресторанів Харкова наполягав на видаленні інформації про заклад з сайту знижок в найкоротший термін, бо співпраця з ресурсом знижок шкодило іміджу.

Другий випадок, в якому акційна пропозиція, розміщене на знижкових сайті, може нашкодити, якщо заклад або торгова точка не впорається з збільшеним потоком відвідувачів. Немає гіршої реклами, ніж незадоволені відгуки клієнтів, які зіткнулися зі зниженням якості або недостатньо професійним обслуговуванням.

Деякі фахівці впевнені, що не варто розміщувати акції, які апріорі не цікаві цільової аудиторії скидочного сайту або є відверто не сезонними пропозиціями. Частка правди в цьому твердженні є. Якщо при розрахунку вигоди аналітики не врахували, що пропозиція зацікавить занадто мала кількість людей, підприємець понесе збитки. Якщо ж мета акції — розпродати складські залишки або залучити хоча б мінімальну кількість відвідувачів, така акція має право на існування.

Випадків, коли знижки, акції та пропозиції виявляться корисними набагато більше. При правильному розрахунку вигоди навіть найбільша знижка компенсується збільшенням кількості відвідувачів, а наочна реклама (коли користувач, покупець або відвідувач може сам спробувати товар або послугу) набагато ефективніше теоретичних інформаційних повідомлень. Саме тому на сайтах знижок так багато пропозицій від ресторанів, салонів краси, тренажерних залів, готелей і навіть від різних інтернет-магазинів, проте сфера бізнесу, якому будуть корисні знижки, не обмежена.

До речі, при розрахунку прибутковості фінансисти дуже часто випускають з уваги такий факт, як вартість рекламно-інформаційних послуг і так звана «ціна нового клієнта». Важко відповісти на питання, якою має бути маржа, щоб підприємство могло собі дозволити надавати великі знижки. Іноді варто піти на ризик і попрацювати кілька місяців в збиток, але при цьому залучити сотні нових клієнтів, які згодом стануть постійними.

↑ к содержанию

Купонні сервіси

10 порад по роботі з купонними сервісами

Щоб зусилля підприємців та знижкових сервісів не пройшли даром і акції були максимально ефективними, потрібно знати кілька секретів правильної роботи з Купонатор:

Аналізуйте конкурентів. Вибираючи, з яким із знижкових сервісів працювати, варто проаналізувати, на яких сайтах вже розміщені пропозиції конкурентів і з якими акціями буде сусідити пропозицію. Можливо, варто звернути увагу на менш популярні сервіси, на яких пропозиція компанії буде унікальним. Іноді навіть найцікавіші пропозиції губляться серед більш вигідних або цікавих акцій компаній-конкурентів.

Аналізуйте продажу. Подивившись історію продажів аналогічних акцій, можна приблизно уявити приплив нових клієнтів. Обов’язково варто проаналізувати, чи впорається компанія з кількістю клієнтів, чи вдасться в строк відвантажити товари та обслужити всіх, хто вирішить скористатися вигідною пропозицією.

Перевірка умов акцій. Умови акцій, опис компаній і особливості пропозиції пишуть співробітники купонних сервісів. Варто уважно вчитатися в усі умови, щоб уникнути двозначних звучань або невірних умов. Найменше непорозуміння або неточність в умовах можуть розчарувати майбутніх клієнтів і покупців.

Вибір скидочного сайту. Рекомендується проаналізувати, наскільки авторитетний купонний сервіс і чи є до нього довіру у користувачів. Один з простих способів перевірити це — подивитися, наскільки чесні акції розміщені на сайті. Якщо в умовах спочатку не завищуються ціни, від яких потім робиться знижка, і партнери у сайту досить надійні, можна говорити про відносну авторитетності сервісу. Розміщення пропозицій на сервісах з низькою репутацією автоматично може зашкодити вашому іміджу.

Розміщення в умовах акцій посилання на сайт. Якщо для вас важливі посилання зі сторонніх ресурсів, або ви хочете контролювати статистику ефективності акцій і відстежувати інтерес користувачів, наполягайте на тому, щоб в умовах стояла промаркована посилання на сайт.

Робота з коментарями. Майже на кожному сайті знижок є можливість залишати коментарі та запитання. Попросіть у співробітників купонного сервісу, щоб абсолютно всі питання, зауваження або відгуки прямували співробітнику компанії, що розмістила акцію. Реальні відгуки споживачів надзвичайно важливі, а ігнорування питань може викликати роздратування у потенційних покупців.

Коментар співробітника студії інтернет-маркетингу FreshIT:

Буде краще, якщо паралельно ви будете самостійно моніторити відгуки. Співробітник купонного сервісу може замотатися, запрацюватися і т.д., в результаті чого ваш потенційний клієнт може залишитися без відповіді на своє питання або отримати його занадто пізно.

Робота з соціальними мережами і Купонатор, а також розсилання. Підписуючи договір або домовляючись усно з сайтом знижок, обов’язково уточніть, з якими Купонатор працює сайт, і наскільки ефективна підтримка акцій в соціальних мережах. Справа в тому, що більшість Купонатор працюють на платній основі, і не всі сайти знижок готові платити за додаткову рекламу. Також рекомендуємо поцікавитися, по яких днях проводиться розсилка нових акцій користувачам. Особливо це важливо, якщо ваша пропозиція має чітку прив’язку за часом. Ви ж не хочете, щоб користувач отримав акційна пропозиція в останній день акції?

Інформованість персоналу про акцію. Не варто забувати про те, що основна мета акції — залучення нових клієнтів, які, спробувавши послугу або товар за зниженою ціною, стануть постійними покупцями. Необхідно донести цю інформацію до кожного співробітника компанії, який буде взаємодіяти з клієнтами. Дуже часто акції виявляються провальними саме через недостатньо ввічливого ставлення до клієнтів, які приходять зі знижковими купонами.

Час виходу акції. Якщо є можливість узгодити, в який день тижня вийде акція, варто вибрати саме той день, в який відвідуваність на знижкових сайті максимальна, або той день, в який цільова аудиторія партнера буде налаштована на пошук вигідних пропозицій. Наприклад, пропозиції від ресторанів набагато ефективніші в кінці робочого тижня, коли споживачі вибирають місце для проведення п’ятничного вечора або вихідних.

Працюйте з декількома сервісами. Багато сайтів знижок дозволяють співпрацю з декількома сервісами. Раціональним буде запустити акцію відразу на декількох ресурсах, щоб проаналізувати ефективність.
Приклад правильної акції

↑ к содержанию

Як зробити правильну акцію

У пам’яті співробітників купонних сервісів є як сотні вдалих акцій, завдяки яким до партнерів прийшли нові клієнти, так і десятки провальних пропозицій, які не притягнули майже нікого.

Найневдаліші акції — це ті, які спочатку були неправильно оформлені. Пропозиції з громіздкими умовами (більше 8-10 пунктів), неправдивою інформацією (стрижка в подарунок всього за 70 грн.), Невдалими картинками (коли партнер наполягає на власних фотографіях поганої якості) не тільки не викликають інтерес, але і провокують роздратування у користувачів. Крім того, приречені на провал акції, в яких є спроба обдурити клієнта (наприклад, завищити первісну вартість). Не варто недооцінювати аудиторію користувачів сайту знижок, найчастіше ті, хто шукає вигідні пропозиції, чудово обізнані про реальні ціни.

Вдалі акції — це дійсно цікаві та вигідні пропозиції (відсоток знижки зазвичай перевищує 50% на затребуваний товар, а обмежень по акції мінімум). Якщо мета підприємця полягає в залученні нових відвідувачів, а не у розпродажі залишків зі складу, варто надавати знижку саме на той товар, який і так користується попитом. Більш того, аудиторія знижкових сайтів в основному складається з молодих дівчат, тому фахівці рекомендують звертатися саме до них і орієнтувати пропозицію насамперед на жіночу аудиторію.

↑ к содержанию

Смачні картинки їжі

На що потрібно звернути увагу при створенні акції:

Назва. Не прагніть наслідувати творцям заголовків в жовтій пресі і не вигадуйте занадто інтригуючих назв, але і уникайте занадто нудних пропозицій. Намагайтеся передати точне відображення суті пропозиції і додайте принадний слоган, цього буде достатньо.

Вигоди. Користувачам не дуже цікаво читати про те, наскільки динамічно розвивається компанія і наскільки професійні співробітники у вас працюють. Просто і коротко розкажіть покупцеві про його вигодах.

Обмеження за часом. Не даремно на багатьох знижкових сервісах встановлений таймер, який відраховує час до закінчення акції. Короткострокова акція збере більше покупців, ніж пропозиція строком на кілька місяців.

Яскраві ілюстрації. Страви на картинках повинні викликати апетит, сукні — бажання їх надіти, а ресторани — бажання їх відвідати.

Понравился материал? Поделись с друзьями.


Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *


О проекте

© 2018 DPA.CV.UA. Все права защищены.

Копирование материалов разрешено только с обязательным указанием прямой, активной и открытой к индексации гиперссылки на dpa.cv.ua. . 18+

Як використовувати знижкові сайти з користю для бізнесу?
5 (100%) 1 голосов